Klantenservice

Voor contact met Unilux verwijzen we u graag naar:

Contact met Unilux

Klachten

Alle Unilux producten worden voor jou op maat gemaakt. Dat is één van onze sterkste punten, maar toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent. Neem dan in eerste instantie contact op met de horrenspecialist waar je de horren hebt aangeschaft.
De specialist kent de situatie het best en kan het snelst reageren op klachten. Voor klachten over onze producten of dienstverlening kunt u ook terecht bij onze klantenservice. Op alle klachten krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan:
Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Reviews

Wij verzamelen reviews via Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten.

Over Kiyoh:
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• Ze voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd

Meer informatie hierover vind je bij Kiyoh.

Naar de reviews van Unilux