Klantenservice

Voor contact met Unilux verwijzen we u graag naar deze pagina:

CONTACT

Klachten

Alle Unilux producten worden voor jou op maat gemaakt. Dat is één van onze sterkste punten, maar toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent. Neem dan in eerste instantie contact op met de horrenspecialist waar je de horren hebt aangeschaft. Hij of zij kent de situatie het best en kan het snelst reageren op klachten. Voor klachten over onze producten of dienstverlening kunt u ook terecht bij onze klantenservice. Op alle klachten krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

klantenservice foto b d