Klantenservice

Onze klantenservice is per mail bereikbaar op verkoop@unilux.nl. Telefonisch zijn wij te bereiken op werkdagen van 8:00u-12:15u en van 13:00u tot 16:30u op +31 (0) 411 612 770.

Klachten

Alle Unilux producten worden voor jou op maat gemaakt. Inmiddels is dat een van onze sterkste punten, maar toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent. Neem dan in eerste instantie contact op met de dealer waar je de horren hebt aangeschaft. Hij of zij kent de situatie het best en kan het snelst reageren op klachten.

Uiteraard kun je ook bij ons terecht als je er met de dealer niet uit komt, of als je de horren op onze webshop hebt aangeschaft. Stuur dan een mail aan verkoop@unilux.nl of gebruik het contactformulier (u ontvangt geen bevestiging) met je naam- en contactgegevens, het product waar het over gaat en het bestelnummer. Wij zullen binnen één week inhoudelijk reageren.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).